2012. október 14., vasárnap

Friss hírek Edéről

Ede, a tegnap talált, 4 hónapos drótszőrű foxterrier keverék kanocska valószínűleg egy maximum 8 hetes, ír farkaskutya keverék. 
Időközben kiderült (nyilvánvalóvá vált), hogy nem a száraztápot, kutyakonzervet, kolbászt stb. nem ismeri, hanem egyáltalán a szilárd táplálékról nincs fogalma. Ergo: a kiskutya még szopott, ráadásul kizárólag... Gyanúm csak erősödött, mikor Ede Ízi kutyánktól akart tejet "szerezni". Miután tisztázódott a helyzet, alaposabban megvizsgáltam a fogazatát, minek következtében sejtésem beigazolódott: épp, hogy kijöttek a tejfogai. 
Így viszont egész másként fest a helyzet. A jelenlegi méretéből adódóan valószínűleg közepesnél nagyobb, de inkább nagytestű fajta keveréke lehet. Mindezek ismeretében jobban megvizsgáltam a dolgot - és a kölyköt - és rájöttem, hogy a drótszőrű foxterrieren kívül az ír farkaskutyára hasonlít még a mi Edénk, többek között fül- és szőrzetminőség-ügyileg.


Sebaj, a kutya az kutya, ráadásul minél nagyobb, annál "kutyább". (Elnézést kérek a kistestű kutyás gazdiktól, nekem is van egy yorkshire terrierem, ezért bátorkodtam volt e kijelentést tenni. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése